Mazurski Bank Spółdzielczy w Giżycku rozpatruje skargi i reklamacje zgodniez Instrukcją „Zasadydotyczące procesu obsługi skarg i reklamacji klientów”. Proces rozpatrywania skargi/reklamacji w Banku zostaje podjęty niezwłocznie po otrzymaniu skargi/reklamacji i zostaje przeprowadzonyrzetelnie, wnikliwie i terminowo, z zachowaniem obiektywizmuorazzposzanowaniempowszechnieobowiązującychprzepisówprawa idobrychobyczajów.Każdezgłoszeniemającecharakterreklamacjibądźskargi ewidencjonowane jestw Rejestrze skarg i reklamacji.
Mazurski Bank Spółdzielczy w Giżycku zarejestrowany jest w Sądzie Rejonowym w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000036787 NIP: 845-000-02-28. Mazurski Bank Spółdzielczy w Giżycku ul. Gen. Józefa Zajączka 1 11-500 Giżycko tel. tel.: +48 87 429 62 00 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. adres do e-Doręczeń: PL-22774-10025-FFJHV-18