Skip to main content
  • Reklamacje

Reklamacje

Mazurski Bank Spółdzielczy w Gycku rozpatruje skargi i reklamacje zgodnie z Instrukcją „Zasady dotyczące procesu obsługi skarg i reklamacji klientów”. Proces rozpatrywania skargi/reklamacji w Banku zostaje podjęty niezwłocznie po otrzymaniu skargi/reklamacji i zostaje przeprowadzony rzetelnie, wnikliwie i terminowo, z zachowaniem obiektywizmu oraz z poszanowaniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa i dobrych obyczajów. Każde zgłoszenie mające charakter reklamacji bądź skargi ewidencjonowane jest w Rejestrze skarg i reklamacji.

Dostępne załączniki do pobrania:

Informacje ogólne.pdf

Klauzula dla Klienta.pdf

Formularz reklamacyjny.pdf

Klauzula dla osoby niebędącej Klientem.pdf

Formularz reklamacyjny - transakcje nieautoryzowane.pdf

Odwiedź nasz profil na Facebook'u
Mazurski Bank Spółdzielczy w Giżycku zarejestrowany jest w Sądzie Rejonowym w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000036787 NIP: 845-000-02-28.
Mazurski Bank Spółdzielczy w Giżycku ul. Gen. Józefa Zajączka 1 11-500 Giżycko tel. tel.: +48 87 429 62 00 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. adres do e-Doręczeń: PL-22774-10025-FFJHV-18